Suupohja : Osa 1

13.06

Heippahei! Kerroinkin jo edellisessä postauksessa Bloggaajapäivästä ja nyt onkin tulossa pari postausta kyseisestä päivästä. Mun on aivan pakko jakaa nää ainakin kahteen osaan, koska kuvia tuli otettua niin hullun paljon! Mukana oli siis mun lisäksi Millamour-blogin Milla, Inspirationmania-blogin Tiina ja I never give up-blogin Heljä. Niin ja tottakai, tän homman järjestäjänä ja hovikuskina toimi Aleksi. :)

Seikkailtiin siis koko päivä Suupohjan seudulla ja tää oli mulle ähtäriläisenä ihan vieras ympäristö. Oli siistiä nähdä miten paljon erilaisia paikkoja sieltä löytyykään. Pitää kyllä käydä joskus kääntymässä tuolla seudulla uudelleenkin. :)










Meidän päivä lähti käyntiin aamiaisella Kurikan Olo-tilalla, jossa meille tiloja ja toimintaa esitteli Tiina Haavisto.   Kyseisellä tilalla järjestetään mm. erilaisia kursseja. Ympäristö oli todella rauhallinen ja kaunis. Siellä kyllä saisi rentoutua oikein kunnolla jos jäisi pidemmäksikin aikaa. Tilat oli mun mielestä ihanat ja vähän erilaiset mitä esimerkiksi joku asfalttiviidakossa asuva ihminen näkee joka päivä. Itsehän en toki ole sellainen, kun kerta oon niinkin pienestä paikasta kuin Ähtäri, mutta kyllä varmasti niitäkin löytyy jotka kaipaa rauhaa kaupungin hulinoista. 





Käytiin seuraavana räpsimässä parit kuvat Jyllinkoskella. Vitsit kun tuonne pääsisi joskus kunnolla kuvailemaan!



Tässä vähän tunnelmaa autokyydistä. Vettä satoi oikeastaan koko päivän, mutta onneks istuttiin yleensä autossa kun sitä tuli eniten taivaalta. Kaikkien hiukset (ainakin mun) kyllä näytti siltä että keli ei ollut mikään maailman paras, mutta eipä me olla sokerista tehty, joten ei se sade paljoa menoa haitannut. :')














Tää kohde oli mun ehdoton lemppari. Me lounastettiin Valkoisessa Puussa, joka sijaitsi Kauhajoella. Eli täysin tuntematon paikka mulle, mutta onneks se nyt tuli tutuksi! Kirsi esitteli meille yritystään ja meidän kaikkien sydämet suli ihanien leivoksien edessä. Paikan sisutuskin oli mun mielestä niin kaunis.  Syötiin kaikki kanawrapit, joka oli kyllä mielettömän hyvää ja niin täyttävää, ettei muhun edes mahtunut enää mitään leivosta. :( No, hyvä syy lähteä joskus käymään tuolla uusiksi!

Seuraavaksi suunnattiinkin Logistialle Suupohjan Kehittämisyhdistyksen toimistolle vaihtamaan vähän vaatteita ja moikkaamaan toimiston väkeä. Siitä lähdettiinkin seuraavaan kohteeseen, josta lisää sitten seuraavassa postauksessa! 

♥ Marjut


You Might Also Like

2 comments

  1. Ihania kuvia, tosi kiva postaus! Arvostan ihan hirveästi sisustuksessa tätä vanhanaikaisuutta, joten tuo "Valkoinen Puu" ois varmasti mun paikka! Pitänee joskus poiketa siellä, jos koskaan sinne suuntaan eksyis :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo suosittelen kyllä siellä käymistä, oli sen verran ihana paikka!

      Poista